تاپ خبر

اخبارجدیدباشگاه خبرنگاران جوان،خبرپربازدیدباشگاه خبرنگاران جوان،جدیدترین خبرهای ایران،خبرزنده

تاپ خبر

اخبارجدیدباشگاه خبرنگاران جوان،خبرپربازدیدباشگاه خبرنگاران جوان،جدیدترین خبرهای ایران،خبرزنده

خبرجدید1396،اخبارورزشی جهان،اخبارو خبرحوادث،اخبارسیاسی درایران،خبرورزشی وفوتبالی،اخبارروزدنیا،خبرفوری درایران،اخبار شبکه های سراسری،اخبارصداوسیما ،خبرشبانه،اخباراقتصادی ایران،خبرآنلاین ،صبحانه آنلاین واخبار،خبرجدیدوفوری،خبر واخبارفرهنگی2017،اخبارهنری وفرهنگی 96،اخبارعلمی جدید،اخبارجاده ای وحوادث،اخبارزنده،خبرجدید،جدیدترین اخبارزنده دنیا،سایت خبری جدید،خبرازاروپا،اخبارجدیدآمریکا،خبرهای جدیدسهام عدالت،اخبارتلگرام،اینستاگرام خبری،اخباربازیگران زن،اخبارهنرمندان خارجی وایرانی،صداوسیمای خبری

دانلودآهنگ پاپ جدیدایرانی1396

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۸ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی بالینک پرسرعت ومستقیم

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی با بالاترین کیفیت

Download New Music Sina Sarlak – Zire Saghfe Doodi

آهنگ : علیرضا افکاری , تنظیم : سعید زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی :

تو نبودی وقتی رو سقف شبم دست هیچکسی چراغی نگرفت
وقتی هیچکسی به غیر از بی کسی بعد تو از من سراغی نگرفت
تو ندیدی وقتی چترت رو سر هرکی وا شد سیل بارون میشدم
تو قدم میزدی هرجای شهر من زمین اون خیابون میشدم
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی

♫♫♫♫♫♫

تو نمیتونی بفهمی حالمو به جنون بد دارم عادت میکنم
من به هر کسی که مبینه تورو با همه جونم حسادت میکنم
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه


ادامه مطلب
..
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام هى جونم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام هى جونم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام هى جونم با بالاترین کیفیت

Download New Music Alireza Roozegar – Hey Jonam

ترانه و آهنگ : علیرضا روزگار , تنظیم : سعید ساشا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام هى جونم :

دیگه نمیتونه دلمو بسوزونه اونی که دلواپسیام براش مهم نبود تو این خونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که به جاش یکی هست که هوامو داره دیوونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه اونی که رفت تو قلب من جاش نیست نمیمونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که دیگه دلم باهاش نیست دل دیوونه
نه نه نه نمیدونه اون که دلواپس من نشد یه لحظه وقتی رفت من موندمو و خلوت خونه
نه نه نه نمیدونه کی گذشته تا تونستم رو پا وایسم برگردم بخونم بات عاشقونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام هى جونم

♫♫♫♫♫♫

نه تو دلم جا داره نه حتی ارزش یه نگا داره غرورم شکست وقتی بودم باهاش آخه شکستن دلم جا داره
نه کم گذاشتم براش چقدر راه رفتم هرجا غم داشت به پاش
چقدر گریه کردم که اون غصه داشت مگه اون همه خوبیام فایده داشت مگه فایده داشت
نه نه نه نمیدونه اون که دلواپس من نشد یه لحظه وقتی رفت من موندمو و خلوت خونه
نه نه نه نمیدونه کی گذشته تا تونستم رو پا وایسم برگردم بخونم بات عاشقونه
دیگه نمیتونه دلمو بسوزونه اونی که دلواپسیام براش مهم نبود تو این خونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که به جاش یکی هست که هوامو داره دیوونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه اونی که رفت تو قلب من جاش نیست نمیمونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که دیگه دلم باهاش نیست دل دیوونه


ادامه مطلب
..
دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام رز قرمز با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام رز قرمز

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام رز قرمز با بالاترین کیفیت

Download New Music Majid Yahyaei – Roz Ghermez

ترانه: سجاد سلیمانی و سامان نوتاش , موزیک و تنظیم: مجید یحیایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام رز قرمز :

فرق داره امشب با شب دیگه این حسو چشماتو بهم میگه
میخندی و حالم عوض میشه قلبم کنارت تا تهش میره میره
لبخند بزن این حادثه خوبه قلب دوتامون خوبه که جوره
از اولش حرفام یکی بوده تردید از این احساس من دوره
دوست دارم بی شک و دلشوره میخوام بگم این حس من خوبه
فدات بشم حرفامو میفهمی آخ که چقدر خوبه که میخندی
دوست دارم بی حد و اندازه تا آخر عمر با تو میسازه
هر وقت بگیرمت تو آغوشم عطر رز قرمز میپیچه روی این دوشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام رز قرمز

♫♫♫♫♫♫

حرفای امشب از ته قلبه چشمای نازت دیوونم کرده
شکر خدارو میکنم وقتی عشقم به جز من با همه سرده
لمس خوشی ها باورم میشه اون عاشقم شد عاشق تر میشه
تقدیرمون با هم رقم خورده قلبم کنارت تا ته خطه
دوست دارم بی شک و دلشوره میخوام بگم این حس من خوبه
فدات بشم حرفامو میفهمی آخ که چقدر خوبه که میخندی
دوست دارم بی حد و اندازه تا آخر عمر با تو میسازه
هر وقت بگیرمت تو آغوشم عطر رز قرمز میپیچه روی این دوشم


ادامه مطلب
..
دانلود آلبوم جدید ایمان غلامی بنام آخرین حرفا

دانلود آلبوم جدید ایمان غلامی بنام آخرین حرفا

دانلود آلبوم جدید ایمان غلامی بنام آخرین حرفا با بالاترین کیفیت

Download New Album Iman Gholami – Akharin Harfa

به همراه دموی آلبوم

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

آلبوم جدید ایمان غلامی بنام آخرین حرفا


ادامه مطلب
..
امیر عباس گلاب بنام بانو جان/دانلود

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Abbas Gholab – Bano Jan

ترانه: مسعود شالبافیان , موزیک: امیر عباس گلاب و ساسان سورانی , تنظیم: یاسین ترکی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان :

تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود طفل نوپای غزل باز زمین گیر شود
بی قرارم که به دست آورمت من یا نه ترسم از دست روی و تا ابد دیر شود
همه تقدیر جهان بی تو نمی ارزد هیچ جز نگاه تو نگاهی که نمی ارزد هیچ
اندکی فرصت شادی که در این دنیا هست بی تو این شادی و غم ها و جهان یک جا هیچ
بانو جان فرفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان

♫♫♫♫♫♫

دل من گرمای دست تورا میخواهد برق اغواگر چشمان تورا میخواهد
باد هم اغوای این همه موی فر شد مو فر دار غزل دار تورا میخواهد
من شدم در به در یک بله از لبهایت بس که یک عمر نشستم که بگویی شاید
این همه ناز نکن من چه گناهی کردم که شدم عاشق آن روی چو قرص ماهت
بانو جان فرفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی
رفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی


ادامه مطلب
..
آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام قلب ساعتی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام قلب ساعتی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام قلب ساعتی با بالاترین کیفیت

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri – Ghalbe Saati

آهنگساز: میلاد بابایی , ترانه سرا: مهدی ایوبی , تنظیم‌کننده: معین راهبر
ویولن: احسان نی‌زن , گیتار: فرشید ادهمی , میکس و مستر: آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام قلب ساعتی :

توی قلب کوچیکم جاتو محکم می‌کنم
تا به تو اضافه شه از خودم کم می‌کنم
همه چیزم واسه تو چی بهم می‌دی به جاش
حرفتو راحت بزن نگران من نباش
من بمونم یا برم تو چه‌جوری راحتی
قلب من وصله الان به یه بمب ساعتی
جز منِ ساده بگو کی برات تب کرده بود
واسه تو اتاقشو کی مرتب کرده بود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام قلب ساعتی

♫♫♫♫♫♫
نفسم در نمیاد به کی میسپاری منو
بی تو تمرین می‌کنم تو جوونی مُردنو
فاصله نگیر ازم که بری دق میکنم
با تو از این پنجره شهرو عاشق میکنم
من بمونم یا برم تو چجوری راحتی
قلب من وصله الان به یه بمب ساعتی
من بمونم یا برم تو چه‌جوری راحتی
قلب من وصله الان به یه بمب ساعتی
جز منِ ساده بگو کی برات تب کرده بود
واسه تو اتاقشو کی مرتب کرده بود


ادامه مطلب
..
آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی با بالاترین کیفیت

Download New Music Pouya Bayati – Eshgh Yani

ترانه و ملودی: پویا بیاتی , تنظیم: حمید احدی
کلارینت : هادی جداری , گیتار: مجتبی تقی پور , میکس و مستر: آرش شعیب

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی :

اونی که گم شد فالش قصه مردم شد حالش رفت و نیومدی دنبالش من بودم من بودم
اونی که پیرش کردی از همه چی سیرش کردی با غصه درگیرش کردی من بودم من بودم
عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت
یعنی اون توی تابوتم نره از یادت یعنی راز سکوتتو علت فریادت
عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون
یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون
یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون
آره عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت
یعنی اون توی تابوتم نره از یادت
یعنی راز سکوتتو علت فریادت
آره عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون
یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون
یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون مث بارون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی

♫♫♫♫♫♫

اونی که تمومش کردی زندگیشو حرومش کردی کشتیشو آرومش کردی من بودم من بودم
اونی که دردش بودی آتیش دل سردش بودی فاتح یه نبردش بودی من بودم من بودم
عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت
یعنی اون توی تابوتم نره از یادت
یعنی راز سکوتتو علت فریادت
عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون
یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون
یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون
آره عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت
یعنی اون توی تابوتم نره از یادت
یعنی راز سکوتتو علت فریادت
آره عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون
یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون
یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون مث بارون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خبرجدید،اخبارجدید،خبرروزایران،تصاویرخبری جدید،عکس خبری،خبرایران،اخبارایران وجهان،دنیای خبر،اخبارورزشی جهان،اخبارو خبرحوادث،اخبارسیاسی درایران،خبرورزشی وفوتبالی،اخبارروزدنیا،خبرفوری درایران،اخبار شبکه های سراسری،اخبارصداوسیما ،خبرشبانه،اخباراقتصادی،خبرآنلاین ،صبحانه آنلاین واخبار،خبرهای دست اول،جدیدترین اخباردنیا،تازه چه خبرازایران،کلیپ خبری جدید،اخبارخنده دار،اخبارزیبای ایران،اخبارجدیدهواشناسی،اخبارشبکه 1و2و3،خبرایران نیوز،اخبارروزایران،خبرجدیدازاستانهای ایران،اخبارشبانگاهی جدید،جدیدترین مطالب خبری،موضوعات جدیدخبری،زنده خبرورزشی،